زندگی روزمره سلامت شما

تبدیل زباله به طلا

clay-banks-e6pK_snssSY-unsplash

تبدیل زباله به طلا

در عصر covid-19، ما تا به حال به حرکت به دور از را خود را، خود ظروف و فنجان قهوه قابل استفاده مجدد – کمپوست می تواند کمک به کاهش بار

من هرگز خندید، گریه و می خواستم به قهوه ای کیک کره سیب بیشتر از اکنون.

ما نمی دانیم که چه مدت از آن خواهد شد تا ما از chrysalises ما را به جهان دوباره پدیدار شود. اما در حالی که ما در خانه نمی تونم بسیاری از ما به نظر می رسد مکث به تأمل در انتخاب مصرف ما.

من امیدوارم که ما عادات تازه کشف شده خود را حفظ کنیم و نمی افتد تماس در آنهایی که قدیمی. روح بهره پست تبادل نظر از سراسر جهان در حال حاضر مثل دقیقا همان چیزی رسانه های اجتماعی، در بهترین نور است، برای ساخته شد احساس می کنم.

تحقق یکی دیگر از من در این تلاش برای بهبود متوجه شده ام روند به معنای واقعی کلمه با تلخه فرد، آن است که آیا انواع روحانی، جسمانی و یا آلی است است.

هنگامی که می رویم به زمین ما شروع به فکر می کنم مسئولانه تر – آن را به نظم طبیعی اشیا، گمان می کنم است. ما متوجه زباله و گسترش افکار ما به بسته شدن حلقه به همان اندازه که ما می توانیم.

این مهم است که ما اجازه ندهید که این covid-19 عصر انزوا دخالت بیش از حد با شیوه های مدیریت زباله های ما قبل از همه گیر. ما به خوبی در راه ما به زندگی بیشتر از یک رایگان پلاستیکی بودند، را خود را، خود فنجان قهوه، نی و وجود ظرف. این سلطنت sanitisers دست و بازگشت به فنجان قهوه تک استفاده کاملا ضروری است، اما ما می توانید آن را متعادل کنند.

یادگیری چگونگی برخورد با زباله های آلی خود را شروع عالی است.

کمپوست تجزیه مواد آلی. فکر می کنم روزنامه ها، میوه و سبزیجات، پوست تخم مرغ – هر چیزی است که از کربن، هیدروژن، اکسیژن و نیتروژن ساخته شده است. و خبر خوب این است که بسیاری از مسائل است.

هنگامی که شما شروع به خرید با فرض از “من این را در بن کمپوست من”، آن را انتخاب مصرف خود را به طور چشمگیری تحت تاثیر قرار دهد. یک بار من شروع به پرسیدن خودم این سوال را به طور مداوم، من مطالب خانه قرمز سطل زباله توسط سه چهارم در عرض یک هفته کاهش دهد. و هنگامی که شما خرید کمپوست پسند خود را به خانه آورد، آن را به طور چشمگیری افزایش می یابد راه که می خورید، TOO.

چگونه یک تغییر را آغاز کنیم؟

اگر شما در یک آپارتمان من به شدت یک سیستم bokashi توصیه می شود. شما می توانید این آنلاین و یا در بسیاری از فروشگاه های باغبانی و سخت افزار را دریافت کنید. شما می توانید با استفاده از یک فانتزی بن کمپوست زیر سینک آشپزخانه خود را، و یا حتی یک سطل مهر و موم شده ساده در بالای سینه خود را سرپوشیده هوادهی.

عنصر bokashi شما می توانید خود را اما به راحتی خریداری شده است. مواد تشکیل دهنده اصلی اونا (میکروب موثر)، که به یک میزبان مانند سبوس گندم و ملاس blackstrap تلقیح است.

لایه آن را مانند یک لازانیا، نازک و حتی. برای هر لایه از فرستادن اسکرپ در bokashi بپاشید. تنها چیزی که شما باید اضافه کنید استخوان حیوانات بزرگ هستند. بر خلاف بسیاری از دیگر اشکال بالا نیمکت آشپزخانه کمپوست، آن است که به طور کلی خوب به اضافه کردن مرکبات صرف و حتی حیوانات و چربی های گیاهی و روغن – هر چند به دریا نیست و ناراحت تعادل. یک قاعده سرانگشتی مناسب برای کمک به شکستن مواد آلی پایین است که مطمئن شوید هیچ چیز در سطح بیش از حد بزرگ است. ریز ریز کردن آن کمی.

bokashi خواهد زباله به شکستن و همچنین deodorise زباله های خود را به طور موثر را تسریع کند. آن را باید یک کمی شبیه ترشی بوی.

آن فکر می کنم مثل این: شبیه به استارت خمیر ترش را، کوجی یا دانه های کفیر است. اساسا شما در حال رفتن به تخمیر فرستادن اسکرپ آشپزخانه خود را به طوری که آنها ممکن است حفر را به باغ خود و یا قرار دادن به یک توده کمپوست بزرگتر. اگر شما لازم نیست که، من شما را تشویق به دزدکی حرکت کردن از در تاریکی و دفن آن را در اطراف درختان در آستانه خود را. شورای می تواند به شما بعد از تشکر!

اگر در باغ خود نیاز به کود دارید

بدون نیاز به بشکه کمپوست فانتزی اگر شما فضا. به خودتان پیدا کنید گوشه ای از باغ خود را – یک متر یک متر اندازه به اندازه کافی خوب است.

شما می توانید یک درام قدیمی استفاده کنید، و یا دست کشیدن کردن یک ظرف کمی از حصار قدیمی. مطمئن شوید که به ترک یک فضای توخالی را پایین پایین، بنابراین شما می توانید خاک کمپوست استخراج پس از آن شکسته، و عاری از عوامل بیماری زا می شود. یک روش خوب برای این است که اندازه گیری درجه حرارت در وسط پشته کمپوست خود را به مطمئن شوید که از آن می رسد 54-75c، تبدیل شدن به گرما و پس از آن اشاره آن شروع خواهد شد برای خنک کردن. شما می توانید این را با گازدار آن را با یک چنگال زمین و آبیاری آن کمی هر روز کمک کند.

اگر شروع به دریافت pongy، اضافه کردن مواد کربن بیشتری مانند روزنامه یا یونجه. کارتریج و در تمام آشپزخانه و باغ خود را هدر مانند شاخه هرس شده، محصولات زراعی قدیمی است که نیاز به کشیده می شود از، قطع چمن و برگ.

مطمئن شوید که به هرگز کمپوست استفاده در باغ خود را هنگامی که آن گرم است، به عنوان این “سوختگی” خواهد محصولات خود را. از آن زمان به شکستن و تبدیل به مواد مغذی به آسانی ساخته شده برای گیاهان خود را به دسترسی نیاز دارد.

توده کمپوست مرغی

نوع دیگری از کمپوست من دوست دارم و استفاده از هر دو در مزرعه و در شهرستان مرغ حیاط خلوت است. چه کسی دوست ندارد گرفتن تخم مرغ از فرستادن اسکرپ آشپزخانه شما؟ هیچکس.

مرغ ما وجود داشته باشد بسیار خوش و خرم در یک قفس کوچک به نام “بلوک خروس” و باند تا در برابر بوقلمون قلم مو زمانی که آنها در به خرج کردن scraps.chickens خود پرواز حکومت: چرا chook حیاط خلوت حیوان خانگی از decaderead تر است

من حتی با یک توده کمپوست به زحمت نمی اندازند در شهرستان به عنوان بسیاری از فرستادن اسکرپ ما را دریافت کنید به chooks تغذیه می کند. به نوبه خود، ما مدفوع دوست داشتنی خود را با یونجه کنف، که به گوشه ای از قفس خود را به شکستن به طوری که هنگامی که ما شروع یک محصول جدید در هر فصل آن را به تخت سبزیجات اضافه شده خراشیده لایه. آن است پرتکاپو با کرم آبدار دوست داشتنی. تولید مواد غذایی، کمپوست، کرم مزرعه – ساعت های بی پایان از سرگرمی فراموش از تماشای دختران نمی – همه در یک.

بسیاری از منابع در مراحل و انواع مختلف کمپوست وجود دارد. اگر شما شروع به آموزش خود در حال حاضر، من به شما تضمین می کنند که شما نمی خواهد همه چیز را در آن زمان این بحران است را پوشش داده اند.

بهترین راه حل برای وضعیت زندگی خود را ممکن است به یکی از شما برای اولین بار شروع کردن با، اما نمی دهد تا. مانند اولین معلم permaculture در من، مایکل، از permaculture در خوشبوی، به من آموخت، هستند “راه حل های متعدد جانبه برای مقابله با هر مشکل” وجود دارد. که من فکر می کنم یک سرود خوبی برای زندگی است و همچنین.

من شما را تشویق به شروع به جایی که شما می توانید و ببینید که در آن شما منجر می شود. افرادی که نمی خواهند به بستن حلقه؟ تصور کنید که چگونه شگفت انگیز آن خواهد بود اگر ما همه می تواند تولید انرژی از تلخه ما؟

زمانی که زندگی به شما می دهد لیمو، لیموناد را – فقط مطمئن شوید که به شما آن را در کمپوست قرار داده زمانی که شما انجام می شود.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برند ها:
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare