زندگی روزمره

روزمرگی برای یک زندگی سالم

jeshoots-com-l0j0DHVWcIE-unsplash

روزمرگی برای یک زندگی سالم

پیدا کردن و اتخاذ روال روزمره مناسب ، شما را مجدداً انرژی می بخشد و به شما کمک می کند تا زمان تلف شده خود را بازیابی کنید. ذهن و بدن شما به دلیل کاهش اضطراب و مراقبت های اضافی که به شما کمک کرده اند از شما تشکر می کنند. در اینجا سلامتی ، آرامتر و رسیدن به شما بالاتر است.

برای تبدیل شدن به بهترین نسخه از خود زمان لازم است اما من به شما کمک می کنم با گرفتن چند نمونه از کارهای روزمره سالم به طور مستقیم آن را آسانتر کنید:

کارهای روزمره برای سلامتی و انرژی بیشتر
کارهای روزمره برای یک زندگی سازمان یافته
کارهای روزمره برای کارهای مفیدتر
روال روزانه برای یک رابطه قوی تر

  • کارهای روزمره برای سلامتی و انرژی بیشتر
  • کارهای روزمره برای یک زندگی سازمان یافته
  • کارهای روزمره برای کارهای مفیدتر
  • روال روزانه برای یک رابطه قوی تر

یکی از کارهای معمول را انتخاب کنید تا به اول بچسبید

و سپس ، به تدریج هر روز یک روال دیگر را با هم ترکیب کنید تا در زندگی شما متناسب شود. در کمتر از 2 ماه ، شما زندگی سالم و موفقی را در autopilot خواهید داشت.

کارهای صبحگاهی

روز خود را با یک لیوان آب لیمو شروع کنید

کافی است آب نیمی از لیمو را به لیوان خود اضافه کنید و آن را بنوشید تا از یک طراوت روز شروع شود.

آب لیمو میزان اسیدیته بدن شما را کاهش می دهد ، که به نوبه خود شما را در برابر بیماری های التهابی مانند عفونت های قارچی و پوکی استخوان محافظت می کند.

2. ورزش

کار کردن در اوایل صبح سطح انرژی شما را بهبود می بخشد ، گردش خون شما را بهبود می بخشد و عملکرد لنفاوی خوبی را تشویق می کند. فقط 20 دقیقه هر روز می تواند تغییری ایجاد کند! در طول هفته قلب و وزن را برای سلامت بیشتر و سلامت عمومی مخلوط کنید.

هر روز صبح رسیدن به مقیاس نیز یک روش مؤثر برای نظارت بر وزن شما است. هفته ها بدون وزنه برداری خود ادامه ندهید ، زیرا این امر به شما امکان می دهد در مورد هرگونه افزایش وزن انکار کنید!

3. صبحانه خوب بخورید

خود را با یک ترکیب سالم از پروتئین ، کربوهیدرات های آهسته ، ویتامین ها و مواد معدنی سوخت خود را سوخت دهید. گزینه های معقول شامل ماست با آجیل و انواع توت ها ، املت سبزیجات و میله گرانول کم قند با یک تکه میوه است.

آبرسانی و میان وعده عجول باشید

آیا می دانید کمبود آب بدن حتی می تواند منجر به کاهش روحیه و کاهش غلظت شود؟ آب یا سایر نوشیدنی های کم قند را در طول روز نگه دارید تا در طول روز آب بخورند.

هنگامی که نوبت به میان وعده رسید ، غذاهایی را انتخاب کنید که باعث کندی انرژی می شود. جفت کردن پروتئین با کربوهیدرات پیچیده یک انتخاب هوشمندانه است. به عنوان مثال ، سعی کنید نصف سیب را با کره بادام زمینی پخش کنید.

روال بعد از ظهر

یک ناهار سالم بخورید

حتی شلوغ ترین ما می تواند ناهار سالم را به دست آورد. شما فقط باید فکر کنید

در هنگام ناهار از چربی زیاد خودداری کنید ، زیرا باعث بی حوصلگی بعد از ظهر می شود ، که به شما کمک نمی کند یک روز شلوغ را پشت سر بگذارید!

کمی ورزش بعد از ظهر انجام دهید

بیشتر ما یک “رکود” بعد از ظهر در جایی بین ساعت 2 و 4 بعد از ظهر داریم ، اما می توانید با انتخاب یک ناهار سالم و انجام ورزش متوسط در بعد از ظهر خود را در طول روز ادامه دهید. این نیازی به شدت ندارد. فقط یک پیاده روی 10 دقیقه ای و چند کشش روی میز شما می تواند باعث شگفتی شود.

روال شب

1. شام

شما لیست مواد غذایی خود را طوری سازماندهی می کنید که همیشه مواد لازم را برای دستیابی به آنها داشته باشید. واقع بین باشید – چیزی را انتخاب کنید که به زمان و یا تلاش زیادی برای جمع شدن نیاز نداشته باشد ، در غیر این صورت ممکن است به پیشگویی بپردازید.

سبزیجات سبز همیشه یک انتخاب عالی هستند ، زیرا آنها با آنتی اکسیدان ها بسته بندی شده اند و خاصیت قلیایی دارند. پروتئین های گیاهی مانند توفو یا سیتان را انتخاب کنید یا اگر پروتئین حیوانی را ترجیح می دهید به جای گوشت گاو یا مرغ ماهی و گوسفند را انتخاب کنید تا میزان اسیدیته در بدن به حداقل برسد.

برای استراحت وقت بگذارید

طبیعی است که هر از گاهی احساس استرس کنید ، اما سطح بالای استرس ، شما را در برابر تعدادی از شرایط و مشکلات سلامتی از جمله افسردگی و فشار خون بالا آسیب پذیر می کند.

یک فعالیت سالم پیدا کنید که باعث آرامش شما شود ، سپس هر روز مدتی را برای انجام آن اختصاص دهید! این می تواند روزنامه نگاری برای خواندن کتاب الهام بخش ، گذراندن وقت با یک مراقبه حیوان خانگی باشد یا صرف چند دقیقه طول بکشد تا به خودتان یادآوری کنید که همه چیز در زندگی شما به خوبی پیش می رود.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برند ها:
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare